Omistajanvaihdoskonferenssi 3.11.2020 – Omistajanvaihdoksilla kasvua

Päivämäärä: 3 marraskuu, 2020
Aika: 10.00 – 15.45
OMISTAJANVAIHDOKSILLA KASVUA
Omistajanvaihdoskonferenssi järjestetään nyt kymmenennen kerran. Tällä kertaa tilaisuus järjestetään 3.11.2020 yksinomaan etäyhteyksien kautta Ov-studiona Porista Satakunnan ammattikorkeakoulusta.
Omistajanvaihdoskonferenssi järjestetään nyt kymmenennen kerran.
Omistajanvaihdoskonferenssi kokoaa vuosittain yhteen päättäjät, asiantuntijat, yrittäjät ja yrittäjyydestä kiinnostuneet keskustelemaan suunnitelluista, tehdyistä ja tarvittavista toimenpiteistä omistajanvaihdosten vauhdittamiseksi. Osallistujille on tarjolla asiantuntijaklinikka, jossa Ov-foorumin asiantuntijat vastaavat osallistujien kysymyksiin myös etäyhteyksien kautta. Tutustu ohjelmaan, ilmoittaudu mukaan ja varaa itsellesi aika asiantuntijan vastaanotolle. Tapahtuma on osallistujille maksuton.
Ilmoittaudu mukaan tästä: http://lyyti.in/OV2020

AvainlippuTranSeoSYVLKetju.fiFirmakauppa.fi
Jätä yhteydenottopyyntö

Valitse sijainti ja jätä numerosi tai sähköpostiosoitteesi, niin otamme yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö